Sprookjes worden werkelijkheid.. Welkom in WonderLand

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Momoire Rosered Silence, at your service

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Momoire

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 23-08-11

Passport
Species: Fairy Tale Figure
Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die .x
Side: Undecided

BerichtOnderwerp: Momoire Rosered Silence, at your service   di aug 23, 2011 6:22 pm

Algemene informatie

Naam: Momoire Rosered Silence
Betekenis namen: Momoire is een verbastering van het Japanse woord voor bloedrood,"momoiro". Rosered is de naam waaronder ze over het algemeen bekend staat, en Silence is het Engelse (en Franse) woord voor stilte, wat eigenlijk totaal niet bij haar past. Ze is luidruchtiger dan de meesten.
Leeftijd: 16 jaar oud, hoewel ze er iets jonger uitziet.
Geslacht: Vrouwelijk. Het is goed te zien dat ze een meisje is, hoewel ze het liever andersom had gehad.
Kant: Undecided. Ze is totaal niet geïnteresseerd in andere werelden of een oorlog, maar als het daar beter is, zal ze zeker naar die kant overlopen. Egoïstisch? Nee, gewoon realistisch en zich bewust van de nood om je aan te passen.
Soort: Fairy Tale Figure

Karakter

Persoonlijkheid: Momoire heeft een aantal kanten waar iedereen vanaf moet weten, wil je een goed gesprek met haar kunnen voeren. Ze heeft totaal geen geduld, wat haar tot een opvliegend kind maakt. Opvliegend in de zin van: Als je me niet nu mijn zin geeft, dan ga ik je te lijf. Ze drijft haar zin door, is een echte criticus, en weet altijd wel het laatste woord te hebben. Haar talent om vijanden te maken is bijna ongekend, maar dat schrikt de jongens, die op haar af komen, niet af. Ze is en blijft het spiegelbeeld van haar bloedmooie zus, hoewel haar haren rood zijn.
Stem als een nachtegaal, handen die bijna realiteit tekenen. Moet ik nog meer zeggen?
Oh ja. Zoek geen ruzie. Zij en die dolk op haar been zijn niet bepaald vreemden van elkaar.
Verleden: Momoire komt uit een van de meest onbekende sprookjes: Rozewit en Rozerood. Helaas kennen ook weinig mensen het ware verhaal achter dit sprookje. De prins, die uit de berenvloek verlost werd, was geen man van eer. Gewoon een pervert. Zo, hebben we dat weer rechtgezet. Helaas viel Rozewit als een blok voor deze man, hoewel Momoire haar nog waarschuwde. Tevergeefs. Ze zijn met de noorderzon vertrokken, iets wat Momoire enorm kwaad heeft gemaakt. De broer van de prins heeft nog naar haar hand gevraagd, maar dat beantwoordde ze met een klap in het gezicht. Ze kende hem niet, wist niet dat hij gewoon een jongen was. Geen eng persoon, gewoon een aardige jongeman. Ze heeft zich volledig gestort op de zoektocht naar haar zus.
Heden: Still searching, still mad. Momoire is niet bepaald het soort mens dat dingen vergeet en vergeeft. Ze zoekt nog steeds haar zus, en de prins die haar van Momoire gestolen heeft.
Relaties: Geen, maar alle dieren in Wonderland kennen haar. Het heeft voordelen om met ze te kunnen praten.
Partner: Don't burn yourself, honey

Uiterlijk

Lengte: 1.68
Ogen: Indigoblauw, maar als ze boos is beweert men een rode glans te zien.
Haar: Haar rode haar heeft ooit tot op haar heupen gehangen, maar zijn afgesneden tot net boven haar schouders.
Opvallende kenmerken: Haar bloedrode haren zijn vaak versierd met rozen.

Extra: Ze koestert een wrok jegens de prins die met haar zus is getrouwd, en haalt zijn broer en hem vaak door elkaar, wat tot conflicten kan leiden.

Foto
Klik 1
Klik 2

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Momoire Rosered Silence, at your service
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WonderLand :: General :: Introductions :: Character-
Ga naar: