WonderLand
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Sprookjes worden werkelijkheid.. Welkom in WonderLand
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ~Verhaallijnen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 05-08-11
Leeftijd : 28

Passport
Species: Human
Partner: ~Just Say You Love Me~
Side: Undecided

~Verhaallijnen Empty
BerichtOnderwerp: ~Verhaallijnen   ~Verhaallijnen Emptyzo aug 07, 2011 7:30 pm

Verhaallijnen


~~~~~~~~~~

~Soorten verhaallijnen

~~~~~~~~~~

Op dit forum is er een grote verhaallijn die invloed heeft op het hele forum. Dit is de eerste soort verhaallijn. De tweede soort is een verhaallijn voor een karakter. De derde soort past bij dit forum, aangezien het over sprookjes gaat; je kunt met je account meespelen in de re-make van een sprookje. Bijv. Assepoester, alleen dan met andere namen en eventueel een ander einde, wat door de spelers zelf verzonnen wordt.

~~~~~~~~~~

~Wanneer kan je een verhaallijn maken?

~~~~~~~~~~

Je kan altijd een verhaallijn maken, hoewel je eerst toestemming aan mij moet vragen voor je de verhaallijn hier mag plaatsen. Je verhaallijn kan voor je eigen karakter zijn, maar ook voor het hele forum gelden. In dat geval zul je misschien aan meerdere mensen toestemming vragen, bijv. aan de leiders van groepen.

~~~~~~~~~~

~Hoe maak je een verhaallijn?

~~~~~~~~~~

Voor een verhaallijn geldt hetzelfde als voor een Character Sheet; ik geef een lijstje met basispunten waar je zelf nog dingen bij mag vertellen, ons uitgebreid inlichten over je plannen. Een verhaallijn kan gebruikt worden voor de persoonlijke ontwikkeling van een karakter, of gewoon omdat je overloopt van inspiratie. In ieder geval, vul dit lijstje in als je de aanvraag naar mij stuurt, om het overzichtelijk te houden graag.

Code:
[b]Titel:[/b]
[b]Voor wie:[/b]
[b]Doel:[/b]
[b]Gebeurtenissen:[/b]
[b]Wat ertoe geleid heeft:[/b]
[b]Personen die nodig zijn:[/b]
[b]Invloed op de toekomst:[/b]

~~~~~~~~~~

~Lopende verhaallijnen

~~~~~~~~~~

Naam:
Van wie:
Samenvatting:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonderland.forumactie.com
 
~Verhaallijnen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WonderLand :: General :: Fairy Tales-
Ga naar: