WonderLand
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Sprookjes worden werkelijkheid.. Welkom in WonderLand
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Algemeen Probleem

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Argus

Argus


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 12-08-11
Leeftijd : 27

Passport
Species: Fairy Tale Figure
Partner: To Ruin my life and to Interfere my Business?
Side: Neutral

Algemeen Probleem  Empty
BerichtOnderwerp: Algemeen Probleem    Algemeen Probleem  Emptyzo sep 25, 2011 3:02 am

Wellicht zullen velen van jullie zien dat Wonderland daalt in het actief zijn. Er worden de laatste tijd geen nieuwe berichten meer geplaatst, terwijl het bal eigenlijk een actieve actie moest worden en het een succes zou moeten worden. Er moeten eigenlijk drastische maatregelen worden genomen, anders word het dood, en dat zou zonde zijn voor het forum en de leden.
Ik vind dat er acties moet worden vernomen, want als we nu niets doen gaat het forum dood. Iemand misschien een idee zonder het bal erbij meegerekend wat een lichtpuntje in het duister kan worden en een poging om het forum te redden? Aan het bal valt naar mijn mening weinig te veranderen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Catjila

Catjila


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-08-11
Leeftijd : 29

Passport
Species: Human
Partner: nope
Side: Neutral

Algemeen Probleem  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Probleem    Algemeen Probleem  Emptyzo sep 25, 2011 10:38 am

Catjila en Felix doe ik elke dag trouw online zetten, misschien moeten er een paar dingen zoals games enz. gesloten worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 05-08-11
Leeftijd : 28

Passport
Species: Human
Partner: ~Just Say You Love Me~
Side: Undecided

Algemeen Probleem  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Probleem    Algemeen Probleem  Emptyma sep 26, 2011 7:07 pm

Ik weet niet of er genoeg interesse is in het forum ^^
Persoonlijk zou ik niet weten wat gedaan zou kunnen worden naast promotie en updates, maar dat heeft niet echt geholpen. Het spijt me, maar ik weet niet echt wat ik nog zou kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonderland.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Algemeen Probleem  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen Probleem    Algemeen Probleem  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemeen Probleem
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WonderLand :: General :: Edits :: Overleg-
Ga naar: