~Algemeen~* Geen reclame (alleen in de chat en bij Linkpartners)
* Geen gescheld
* Geen racisme
* Geen schokkende beelden of woorden
* Speel realistisch
* Geen 18 + woordgebruik, ook geen verkrachtingen
* Geen onnodige berichten / spam (probeer op het minst 5 regels te posten!)
* Probeer dubbelposts te vermijden, daarvoor bestaat de 'Edit'knop bovenaan je post
* Hack niet andermans account
* Dubbelaccounts zijn toegestaan(maar hou het aantal zo laag mogelijk)
* Niet tegen mensen zeuren of ze een account willen adopteren/kitten spelen/ etc.
* Niet beledigen
* Gewone leden mogen geen Moderatorgedrag vertonen
* Er moet geluisterd worden naar Admin en Moderators
* Wegpesten melden via pb met bewijs. Zonder bewijs toch melden; er wordt op gelet.
* Praat normaal Nederlands en gebruik hoofdletters, leestekens, aanhalingstekens,... geen chattaal en dialect
- Ik heb deze Algemene Regels overgenomen van het RPG forum Warrior Cats, met toestemming van Fireheart --------------------------------------------------------------------
~In de RPG~*Je speelt een mens of een sprookjesfiguur
*Je hoeft niet de naam van een bestaand sprookjesfiguur te kiezen, of het uiterlijk, maar het mag wel
*Schrijf posts in de derde persoon enkelvoud, verleden tijd
- Spoiler:
'Alice haalde met een zucht haar hand uit het water'
en niet, 'Ik haal mijn hand uit het water'
*Probeer posts te maken van 4 regels of meer
*De inwoners van WonderLand kunnen hun eigen leeftijd bepalen. Je kunt dus voor altijd jong blijven, of ervoor kiezen oud te worden. Wanneer iemand de zin van het leven niet meer inziet kan deze persoon ervoor kiezen te vervagen en gaat hij/zij naar the Lake of Souls. Karakters kunnen ook om het leven gebracht worden
*Dood is dood
*Doe niet aan PowerPlay [het besturen van andersmans account] of MiniModding[mensen berispen, waarschuwingen uitdelen..]
*Er is geen limiet aan topics
*WonderLand is een beetje gesitueerd in de Middeleeuwen; geen Iphones en laptops dus. Dit kan alleen in het hoofdgebouw van Catalogue.
-------------------------------------------------------------------
Heb je nog vragen? PB me dan gerust! Veel plezier!