Passport Species: Human Partner: Not meant for me. Side: Neutral
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive wo aug 24, 2011 11:44 pm
THE QUEEN HAS ARIVED! (ofzo x.x)
Goed.. Om het even samen te vatten(meer voor mezelf) Er komt een bal, iedereen komt binnen vallen.. Willen mij zien (: En er komen acts x')
(Ik ben heel goed in samenvatten (: ) Nee goed.. Doesn't matter wat ik lul. Ik vind alles best (: Ik merk het vanzelf wel (: (dat is een makkelijk antwoord =P)
Catjila
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 23-08-11 Leeftijd : 30
Passport Species: Human Partner: nope Side: Neutral
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 9:25 am
is het dus goed, dat ik een heeeeeeeeeele goede vriendin ben van jou?
Queen Juana Queen
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 10-08-11
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 11:38 am
Uhm.. Ik heb voorlopig nog wel genoeg aan Midas, maar als ik er een nodig heb, dan hoor je het wel (: Ik hou het in gedachten (;
Eachuin
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 23-08-11
Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: Not having a head realy gets in the way of that kinda stuff Side: Evil
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 1:02 pm
Oke, Momoire meenemen. Komt voor de bakker : )
Alice Admin
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 05-08-11 Leeftijd : 29
Passport Species: Human Partner: ~Just Say You Love Me~ Side: Undecided
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 2:42 pm
Om alles goed te laten verlopen kunnen we er misschien beter een soort van volgorde in doen, denk ik.
1. Om te beginnen moet het topic geopend worden. Ik stel voor door Midas of Juana? 2. Iedereen mag komen 3. Momoire wordt meegenomen door Eachuin/Vincent en Alice worden meegenomen door Argus - ik stel voor dat dit in een apart topic gebeurd 4. Momoire/Vincent en Alice komen binnen - Wie er het eerst wil? 5. Zie vier - één van de twee 6. Gesprekken e.d. met de Queen, evt. ruzies of wat dan ook xD Dan weet de Queen dat er nieuwelingen zijn die haar 'ten val' kunnen brengen zoals mijn geniale nog niet bestaande prophecy voorspelt 8D
Midas
Aantal berichten : 130 Registratiedatum : 10-08-11
Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: I am quite the unloved gentleman, yes. Side: Neutral
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 3:26 pm
Ik denk dat Juana beter het topic kan openen omdat ze toch wel de main protagonist is als Queen en het bal in haar kasteel plaatsvind etc, ;3 Als ze dat zelf ook geen probleem vind ofcourse.
Argus
Aantal berichten : 43 Registratiedatum : 12-08-11 Leeftijd : 28
Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: To Ruin my life and to Interfere my Business? Side: Neutral
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 3:40 pm
Even om alles voor de zekerheid na te gaan en ongeregeldheden te voorkomen;
Alice schreef:
Om alles goed te laten verlopen kunnen we er misschien beter een soort van volgorde in doen, denk ik.
3. Momoire wordt meegenomen door Eachuin/Vincent en Alice worden meegenomen door Argus - ik stel voor dat dit in een apart topic gebeurd
In een apart topic? Dus gewoon in het gebied van het gebied Magnificent Castle twee aparte topics van mij en Eachuin?
Alice Admin
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 3:51 pm
@Argus; Ja, dat is wat ik bedoel :3 Dat lijkt me handiger dan het bijv. helemaal in het topic van het feest zelf te doen.
Catjila
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 3:57 pm
Het kan ook dat Catjila voor wat opschudding zorgt en dat ze die profetie roept? Ze is nogal werid
Argus
Aantal berichten : 43 Registratiedatum : 12-08-11 Leeftijd : 28
Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: To Ruin my life and to Interfere my Business? Side: Neutral
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 9:38 pm
@Alice; Is goed!
Is het al bekend wanneer het topic geopend word voor het bal? (Uiteraard met de twee aparte topics)
Queen Juana Queen
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 10-08-11
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive do aug 25, 2011 10:31 pm
Ik ben bezig met het topic schrijven! Maar het moet uiteraard een knaller zijn (:
Alice Admin
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive vr aug 26, 2011 3:47 pm
Iedereen mag dus komen als het topic er is :3 @Catjila: Ik weet niet of nog meer opschudding wel handig is.. Op zich is het een goed idee, maar ik heb nog geen Prophecy D:
Catjila
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive vr aug 26, 2011 3:53 pm
ik wil wel helpen
Alice Admin
Onderwerp: Re: ~Old Days Relive vr aug 26, 2011 4:20 pm
Dat zou ontzettend handig zijn! Ik heb bij Edits een topic geopend waar ik iets ga posten als ik iets verzonnen heb :3 Alvast bedankt!