Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: No-One Side: Undecided
Onderwerp: *Poef* Miauw di aug 23, 2011 5:32 pm
"Van welk forum kan ik ditmaal het lijstje gebruiken?"
Konnichiwa! ^^ De naam is Quinty, ik ben 16 jaar, geboren en getogen in Maastricht <3 Ik heb een moeder en een vader, jah heel erg bijzonder xD, geen broertjes noch zusjes. Geweldig al die rust om me heen :'3 Ik ben in bezit van twee katten, twee raszuivere Persen. Mijn hobby's zijn: Ballet [9 jaar, klassiek], RPG'n, Lezen, Schrijven, Bewerken, Lol maken met vriendinnen, Boomklimmen, Zwemmen etc. etc. Ik bewerk met Photoshop CS3, één tot anderhalf jaar nu al :'3. Verder zit ik op school, jah echt xD, Ik ga HAVO 4 overnieuw doen, omdat ik 't vorige jaar niet heb gehaald >> Ach boeiend. 8 uur minder les + nog eens vier dagen naar Parijs maakt het goed ^^. Ik heb een aantal grote verslavingen. Mijn meest recente verslaving is Johnny Depp <3, geweldige acteur, vooral bekend van Pirates of the Caribbean [Jack Sparrow], The Tourist [Frank], Alice in Wonderland [The Madhatter <3], Sweeney Todd [Sweeney Todd], Edward Scissorhands [Edward himself xD], 21 Jumpstreet [Tom Hanson], Don Juan DeMarco [Don Juan], Cry-Baby [Cry-Baby], en zo kan ik nog wel even door gaan (: Andere verslavingen van me zijn; Professor Layton, Pokémon, Anime, Wolven, Muziek luisteren.
Mijn Animé lijstje mag natuurlijk niet ontbreken >D Gezien: - Death Note - Hetalia, Axis Powers - Hetalia, World Series. - Junjou Romantica - Vampire Knight [+Guilty] - Rosario + Vampire [+Capu 2] - Ryuusei no Rockman Tribe.
Bezig: - Nurarihyon no Mago; 11/26 - Death Note; 29/37
Ik zit ook op andere fora >D WolfStory: - Dwyer - Scrum
Anime Wolves: - Okami - Mort - Nuclear
Warrior Cats: - Calypso - Spiritkit - Lostpaw
Vragen? Ga je gang, ik bijt niet. *Krabt alleen*
*Luistert* Eten is bijna klaar. Adieu people, tot zo ^^ *Zwaait vrolijk*
Momoire
Aantal berichten : 74 Registratiedatum : 23-08-11 Woonplaats : Tralaallaaaaaaaa
Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die .x Side: Undecided
Onderwerp: Re: *Poef* Miauw di aug 23, 2011 5:34 pm
ICH BIN HUNGARY! Welkom, familielid van Canada en America en al die gastjes. Hoop dat u het naar uw zin gaat hebben En dat ik mijn koekenpan thuis mag houden.