Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 05-08-11 Leeftijd : 29
Passport Species: Human Partner: ~Just Say You Love Me~ Side: Undecided
Onderwerp: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 3:50 pm
Zoals jullie weten is Catalogue de grote boosdoener hier, in Wonderland. Tijden geleden is er een voorspelling gedaan die bij sommige inwoners van Wonderland bekend is. Deze Prophecy voorspelt dat 'het oude regime zal vallen' en dat alles door één persoon stop gezet wordt. Het is alleen dat ik niet op een goede Prophecy kan komen. Als jullie ideeën hebben, ik kan de hulp goed gebruiken! Alvast bedankt,
-Alice
Edit [dit heb ik al, maar ik weet niet of het echt.. goed is]; A parasiting power is making its way covering the everlasting light of day traitors change the fate of Wonderland can what is broken, still be ment?
Laatst aangepast door Alice op vr aug 26, 2011 5:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Catjila
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 23-08-11 Leeftijd : 30
Passport Species: Human Partner: nope Side: Neutral
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 5:19 pm
Ideetje:
Duisternis valt, het kwade komt binnen. Het oude regime zal vallen, en het kwade zal winnen. een kan het stopzetten de andere kan het laten lopen, Laat de duisternis wegkwijnen, en laten wij hopen.
Alice Admin
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 5:22 pm
Dat is al een goed iets om mee te beginnen/verder te gaan! Bedankt :3 Alleen; 'en het kwade zal winnen' In principe wint Catalogue niet en dat zou ik als het kwade zien, denk ik :3
Momoire
Aantal berichten : 74 Registratiedatum : 23-08-11 Woonplaats : Tralaallaaaaaaaa
Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die .x Side: Undecided
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 5:31 pm
De richting keert, de wind verweerd. Allen hopen, allen dromen, Laat de nieuwe tijden komen
xD..
Alice Admin
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 5:36 pm
Thank you :3 Ik weet niet of ik het in het Engels of in het Nederlands wil.. wat vinden jullie? Ik heb dit:
A parasiting power is making its way covering the everlasting light of day traitors change the fate of Wonderland can what is broken, still be ment?
Catjila
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 5:57 pm
liever in t nederlands...Maar k was ook nog niet klaar, k moest eten
Duisternis valt, het kwade komt binnen. Het oude regime zal vallen, en het kwade zal misschien winnen. een kan het stopzetten de andere kan het laten lopen, Laat de duisternis wegkwijnen, en laten wij hopen. De richting keert, de wind verweerd. Allen hopen, allen dromen, Laat de nieuwe tijden komen. Een kan het stopzetten de andere kan het laten lopen, Laat de wind keren en laten wij hopen. Donkerte baant zich een weg, Snel en vlug, Een kan het stop zetten de andere kan het laten lopen, Laat donkerte verdwijnen, en en laten wij hopen.
Alles achter elkaar
Alice Admin
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 7:32 pm
Hmm.. ja, dat kan ook :3
Allen hopen, allen dromen, maar het duister valt, het slechte zal komen verraders veranderen het lot is dit meer dan een complot? Het oude regime zal vallen, wie zal winnen valt er iets tegen te beginnen één kan het stoppen, maar op welke manier spoedig komt de tijd en is de redder hier
.. Whut xD Engels gaat toch beter O.o
Midas
Aantal berichten : 130 Registratiedatum : 10-08-11
Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: I am quite the unloved gentleman, yes. Side: Neutral
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 8:18 pm
Hummja. In het Engels klinkt het toch beter.
Momoire
Aantal berichten : 74 Registratiedatum : 23-08-11 Woonplaats : Tralaallaaaaaaaa
Passport Species: Fairy Tale Figure Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die .x Side: Undecided
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 8:19 pm
Absoluut engels. Gewoon vertaahaaaalen.
Alice Admin
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 8:20 pm
Jah, dat ben ik wel met jullie eens xD Ik ben ook beter in dichten in het Engels dan in het Nl.
Catjila
Onderwerp: Re: ~Prophecy of WonderLand vr aug 26, 2011 8:59 pm