WonderLand
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sprookjes worden werkelijkheid.. Welkom in WonderLand

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

wow! what's this?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mulan

Mulan

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-10-11

Passport
Species: Human
Partner:
Side: Undecided

wow! what's this? Empty
BerichtOnderwerp: wow! what's this?   wow! what's this? Emptydo okt 20, 2011 3:56 pm

Zo als vaak het geval was zat Mulan als een klein kind aan de voeten van haar moeder. ''Vertel nou mam1 wat gebeurde er toen?'' drong ze aan. Ze kreeg echt nooit genoeg van het verhaal van haar moeder. ''Nee Mulan ik heb het al zo vaak vertelt! Kom, help me mee met de zolder opruimen!'' zei haar moeder geïrriteerd. Mulan had de zelfde naam als haar moeder gekregen omdat haar moeder zo dapper was geweest. Soms was het wel irritant, dan wist je bijvoorbeeld niet over welke Mulan ze het hadden, Maar meestal was ze trots op haar naam. Toen ze al een tijdje bezig waren met opruimen vond Mulan (junior) een doos met boeken. Een boek zag er heel oud uit en was versierd met goud. 'Wonderland' stond er op. Terwijl haar moeder verder opruimde ging ze zitten in een hoekje van de zolder met een lantaarn naast zich. Ze sloeg het boek open maar de bladzijden waren leeg. Ze bladerde verder en op de achterste pagina stonden de woorden: ''Welkom in wonderland...'' Na deze tekst gelezen te hebben ontstond er een grote zwarte draaikolk die haar in het boek zoog. Het boek viel met een plof op de grond en toen haar moeder in het boek keek was het weer een normaal sprookjes boek...

Voorzichtig opende Mulan haar ogen en keek om zich heen. ''Waar ben ik nu weer beland?'' vroeg ze zich hardop af. Ze knipperde met haar goud bruine ogen en stond op. Voorzichtig deed ze een paar stappen in de richtig van een groot kasteel wat voor haar lag. ze liep naar het kasteel toe en voor haar verscheen een meisje van een jaar of 16. ''Hallo? Wie ben jij? Waar ben ik?'' vroeg ze onzeker. Ze bestudeerde het meisje voor haar. Ze was iets groter en had blond haar. Mulan's ogen bleven hangen op de ligt blauwe ogen. Ze had nog nooit iemand met blauwe ogen gezien. In China kwam die kleur niet voor en ze was nog nooit buiten China geweest.
Nu stond ze recht tegen over het meisje met een meter afstand. ''Hoi!'' zei ze aardig wat zelfverzekerder dan de keer daar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden

wow! what's this?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WonderLand :: The Archway :: Guard House-
Ga naar: